Creant una campanya de comunicació a les xarxes socials (II) - Curs de gestió en el sector musical
Professor/a Marc Tapias
Organitza La Marfà. Centre de Creació Musical
La segona sessió formativa sobre l'ús professional de les xarxes socials en el sector musical està centrada en la planificació i execució d’una campanya de comunicació a les xarxes. Es tractarà sobre com obtenir el màxim rendiment de la promoció en xarxes socials (pagada i orgànica), i quins són els passos per planificar i executar amb èxit una campanya a les xarxes socials. Durant el curs es tractarà: Els punts de contacte amb el client, Definició d'objectius, Diferències entre campanyes orgàniques i de pagament, Eines per executar correctament una campanya de comunicació a les xarxes i Conclusions. A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació.